Vanaf de start van dit voetbalseizoen is ING een nieuwe Diamantsponsor van Nooit Gedacht. Beide partijen ondertekenden een tweejarig sponsorcontract en willen graag samenwerken om de faciliteiten binnen onze vereniging te verbeteren en te professionaliseren. De invoering van het contactloos pinnen is daar een mooi voorbeeld van.
De spelers van Nooit Gedacht JO13-2 werden bovendien door ING in het zonnetje gezet met nieuwe wedstrijdshirts. Ook langs het hoofdveld is de nieuwe Diamantsponsor meteen zichtbaar geworden. Langs het veld staat een reclamebord met een lengte van 12 meter en achter het doel is ING te zien als vangnetsponsors met een dubbelzijdig doek.
ING is niet alleen hoofdsponsor van de KNVB, sinds 2014 is ING ook als sponsor betrokken bij 475 verenigingen in Nederland. Hiermee wil ING een structurele bijdrage leveren aan het waarmaken van de ambitie van amateurverenigingen. Met een sponsorschap helpt ING clubs met bijvoorbeeld de bouw van nieuwe kleedkamers, het opzetten van G-voetbal, het verder ontwikkelen van het jeugdvoetbal en het opzetten van vrouwen- en meisjesvoetbal binnen de vereniging.